ספר החברים של נאטסומה S1 פרק 9

בס"ד

יאיי עוד פרק!

אז הפרק הפעם עבר הרבה בעיות (ניתוקי אינטרנט באמצע העלאה, בעיות בהעלאה וכו')

אבל בכ"מ הבאתי אותו לכם על מגש של זהב!

אז מכיוון שאתם רוצים להתעדכן(אני מניח שכן, כי אם לא, מה אתם עושים פה?) אז אתם מוזמנים

לשרת הדיסקורד שלי!!

(למי שאין דיסקורד, לוקח בערך 3 דקות ליצור משתמש)

ואממ, את האמת פרק נחמד, מקווה שתהנו כמו שאני נהנתי לתרגם לכם.

אל תשכחו לפרגן באיזה תגובה נעימה.

סתם רציתי לשתף אתכם, ראיתי סרטון (יותר נכון אח שלי הראה לי, ואני רק חיפשתי אותו חחח) של התוכנית "גוט טאלנט" , ו…וואו,  פשוט הזוי, קבלו שיתוף לסרטון שהכי אהבתי בגוט טאלנט.

(למעשה אהבתי את השנים הראשונים, לא הבנתי מה היה מצחיק בקטע עם הכלב)

ולישראלי שעושה כ"כ הרבה כבוד לישראל…

ולמי שלא הבין את הקטע עם הישראלי, זו תחרות כשרונות, והכשרון שלו זה להצחיק, פשוט מאוד להצחיק, ואפילו אם הדברים האלה שנראים מטומטמים,תכלס? מצחיק!

את האמת, ממש הצחיק אותי, שתפו אותי אם יש לכם משהו מצחיק ככה 🙂 שגם אני אהנה.

פרק 9 

צפייה ישירה

Dailymotion לא פועל, התחיל לעשות לי בעיות.

Streamango (נתקע למעלה מ-4-5 פעמים באמצע ההעלאה)

הורדה

Mega

עריכה : ואיך שחכתי, יש לי בשבת יומהולדת!!!!!!!!       תפנקו בקצת ברכות או משהו 🙂 (מבקש לא בשבת, אני שומר שבת ולכן מפרסם רק היום חחחח)

 

 

<span dir=rtl>4תגובות ל‘ספר החברים של נאטסומה S1 פרק 9’</span>

Add yours

כתיבת תגובה

אתר מבית WordPress.com.

למעלה ↑

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל